Hier vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij, stuur ons dan een bericht en wij geven graag antwoord of verduidelijking.
 

​* Ik heb een technische vraag, kunnen jullie me verder helpen?
Wij geven gratis technische informatie/hulp als je een onderdeel bij ons besteld. Niet als je het onderdeel elders besteld. Ook verwachten wij dat je zelf ook enige technische kennis hebt. 
Voor technische vragen kun je het beste een e-mail sturen zodat onze monteur hierop kan reageren zodra hij tijd heeft. Onze monteur antwoord doorgaans binnen 48 uur.

* Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling van een onderdeel in huis heb? Zodra wij de bestelling en betaling op werkdagen voor 16.00 uur ontvangen hebben, gaat het pakket dezelfde werkdag op de post. Het pakket zal dus de volgende werkdag geleverd worden, mits dit in Nederland is. Pakketten naar het buitenland worden binnen twee werkdagen geleverd. Uiteraard zijn wij afhankelijk van de betrouwbaarheid van PostNL, en kunnen wij niets garanderen. 

* Zijn alle tweedehands onderdelen in goede staat en met garantie? Al onze tweedehands onderdelen zijn uitvoerig getest op hun werking, daarom geven wij ook minimaal 3 maanden volledige garantie op alle onderdelen, mits anders vermeld.

* Hoe weet ik zeker of een tweedehands onderdeel past in mijn machine? Wij vermelden altijd het originele onderdeel nummer, dit nummer is ook terug te vinden op het eigen onderdeel waardoor het makkelijk te controleren is. Omdat veel onderdelen in meerdere type apparaten gebruikt worden, is het aan te raden dit te controleren. Stuur ons het typenummer of serienummer en wij controleren het voor je. Sommige witgoed onderdelen hebben verschillende nummers gekregen van de fabikant, terwijl ze toch passend zijn. 

 

 

Op onze website staat een formulier voor herroeping, vul deze in en stuur hem samen met het onderdeel retour. Zonder dit retourformulier kan het voorkomen dat wij het pakket niet kunnen plaatsen en dus niet kunnen overgaan tot vergoeding. Wij zullen de retour aanvraag in behandeling nemen en het orderbedrag, al dan niet met de verzendkosten, terugstorten op jouw rekening. Let wel, door jou gemonteerde onderdelen nemen wij (bijna) nooit retour, alleen in overleg met onze technische afdeling. Onderdelen die door jou zelf verkeerd besteld zijn en nog niet zijn gemonteerd worden wel retour genomen. De verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening.
Is een onderdeel beschadigd of gebruikt in de zichtperiode, dan kunnen wij waardevermindering van het onderdeel in rekening brengen. Stuur dus nooit zomaar iets terug, overleg altijd met ons! 

Niet tevreden? Vertel het ons. Wel tevreden, vertel het anderen!

Beoordeel ons op Google

© 2015 - 2024 T.W.O.Witgoed | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel